История педагогики

понеділок, 22 грудня 2014 р.

Історія розвитку зарубіжної педагогіки

ЗМІСТ
ВСТУП

РОЗДІЛ 1.
ДОНАУКОВИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ

1.1 Виховання в первісному суспільстві

1.2 Освіта і виховання в Стародавному Сході

1.3 Навчання і виховання в Античному суспільстві

1.4 Школа і педагогіка епохи Середньовіччя
РОЗДІЛ 2.
НАУКОВИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ

2.1 Педагогіка Раннього Ренесенсу

2.2 Епоха Просвітництва (XVII  -  XVIII століття)

2.3 Розвиток гуманістичної педагогіки в XVIII - XIX століттях

2.4 Реформаторська педагогіка
ВИСНОВКИ

ЛІТЕРАТУРА

Опубліковано Ignatusha о 00:40
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)

Викладач

Ignatusha
Дивитися мій повний профіль

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

  • Зміст

Архів блогу

  • ►  2016 (2)
    • ►  березня (1)
    • ►  січня (1)
  • ►  2015 (2)
    • ►  серпня (1)
    • ►  квітня (1)
  • ▼  2014 (81)
    • ▼  грудня (81)
      • Історія педагогіки
      • Історія розвитку зарубіжної педагогіки
      • ЛІТЕРАТУРА
      • ВИСНОВКИ
      • 2.4 Реформаторська педагогіка
      • 2.3 Розвиток гуманістичної педагогіки в XVIII - XI...
      • 2.2 Епоха Просвітництва (XVII - XVIII століття).
      • 2.1 Педагогіка Раннього Ренесансу
      • 1.4 Школа і педагогіка епохи Середньовіччя
      • 1.3 Навчання і виховання в Античному суспільстві
      • 1.2 Освіта і виховання в Стародавньому Сході
      • 1.1 Виховання в первісному суспільстві
      • Презентації
      • Вступ
      • Літератрура (Історія розвитку школи і педагогіки н...
      • 16.4. Неогуманістичні концепції виховання особистості
      • 16.3. Психоаналітична концепція особистісного форм...
      • 16.2. Концепції виховання особистості авторитарног...
      • 16.1. Технократичні концепції формування особистості
      • 15.4. Особливості реформування професійної, вищої ...
      • 15.3. Утвердження шляхів та засобів національного ...
      • 15.2. Реформування освіти на сучасному етапі розви...
      • 15.1. Утвердження демократичних державно–громадськ...
      • 14.6. Ідеї становлення вчителя–вихователя
      • 14.5. Етнічні засади родинного виховання
      • 14.4. Морально–трудове виховання школярів
      • 14.3. В. Сухомлинський про формування гуманної осо...
      • 14.2. Навчання й виховання дітей 6–річного віку
      • 14.1. Життя і педагогічна діяльність В. Сухомлинсь...
      • 13.5. Школа і педагогіка України у період застою (...
      • 13.4. Розвиток освіти й педагогіки у 60–ті роки
      • 13.3. Особливості становлення освіти у післявоєнни...
      • 13.2. Уніфікація загальної освіти в 30–ті роки
      • 13.1. Національна освіта в 20–ті роки XX століття
      • 12.6. Рольовий принцип педагогічної системи А. Мак...
      • 12.5. Шляхи формування вчителя–вихователя та його ...
      • 12.4. Проблема сімейного виховання ("Книга для бат...
      • 12.3. Ідея поєднання навчання з продуктивної праце...
      • 12.2. Теорія і практика колективу А. Макаренка
      • 12.1. Життя й педагогічна діяльність А. Макаренка
      • 11.5. Національний виховний ідеал Г. Ващенка
      • 11.4. Особливості розбудови загальної, професійної...
      • 11.3. Ідея національного рідномовного виховання І....
      • 11.2. Ідея національної школи С. Русової
      • 11.1. Розробка завдань та змісту національної осві...
      • 10.4. Освітня й педагогічна діяльність Т. Лубенця
      • 10.3. Педагогічні ідеї Л. Українки
      • 10.2. Освітньо–педагогічні погляди І. Франка
      • 10.1. Характеристика системи освіти в Україні на п...
      • 9.5. Педагогічні погляди Ю. Федьковича
      • 9.4. Загальна характеристика освіти на західноукра...
      • 9.3. Ідея національного шкільництва М. Гругшевського
      • 9.2. Наукова й освітня діяльність Наукового товари...
      • 9.1. Ідея національної школи М. Драгоманова
      • 8.6. Теорія фізичного виховання особистості П. Лес...
      • 8.4. Просвітницько–педагогічна діяльність X. Алчев...
      • 8.5. Теорія й практика вільного виховання Л. Толстого
      • 8.3. Організаційна й педагогічна діяльність М. Корфа
      • 8.2. Освітньо–педагогічна діяльність М. Пирогова
      • 8.1. Стан освіти в Україні у 60–ті роки. Характери...
      • Тема 7 ВИДАТНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПЕДАГОГ К.Д. УШИНСЬКИЙ
      • 6.3. Просвітницька діяльність і педагогічні ідеї М...
      • 6.2. Педагогічні погляди Т.Г. Шевченка
      • 6.1. Освітня програма Кирило–Мефодіївського товари...
      • 5.2. Педагогіка О. Духновича
      • 5.1. Загальна характеристика освіти в Україні у пе...
      • 4.2. Г. Сковорода про розумове, моральне та трудов...
      • 4.1. Ідея народності та природовідповідності вихов...
      • 3.5. Освітньо–педагогічна діяльність Ф. Прокоповича
      • 3.4. Педагогічні погляди Є. Славинецького та C. По...
      • 3.3. Енциклопедія П. Беринди та риторика І. Галято...
      • 3.2. Українська граматика М. Смотрицького
      • 3.1. Вплив европейських культурних процесів на осв...
      • 2.5. Навчальні студії й діяльність громадських об’...
      • 2.4. Система виховання лицаря–козака
      • 2.3. Діяльність козацьких шкіл в Україні (січові, ...
      • 2.2. Виникнення братських шкіл. Острозька академія
      • 2.1. Загальна характеристика культури й освіти укр...
      • 1.2. Школа, освіта і зародження педагогічної думки...
      • 1.1 Традиційні засади виховання дітей в Київській ...
      • Історія розвитку школи і педагогіки на Україні
Тема "Легкість". На платформі Blogger.